Sabtu, 5 Januari 2013

time to renovate

Assalamualaikum.. aku sekadar nak buat pengumuman dalam entri aku kali ini.. suka cita aku maklumkan bahawa aku akan buat sedikit renovate dalam blog aku.. seperti yang semua dah perasan, blog kurik itu kundi telah diubah menjadi e-Froggy Dot Com..

tidak mengapa kalau korang semua tak peduli.. aku cuma maklumkan.. nanti ada pulak yang tercari-cari blog kurik itu Kundi..

aku perasan kedaifan blog aku berbanding dengan blog orang lain.. aku dapat rasakan betapa naifnya blog aku.. jadi aku menyimpan cita-cita untuk renovate blog aku.. biar lawa gitu..

nanti korang boleh lah enjoy aku punye blog..

tidak semestinya bila aku cakap nak renovate, aku kena buat sorang-sorang. korang boleh bagi cadangan untuk memeriahkan lagi blog aku ni,..

sebarang cadangan boleh komen kat bawah,,

kalau ada lah...

mungkin korang boleh bagi cadangan mengenai background theme, colour, or whatever lah yang korang rasa nak bagi..

it's up to you... orang puteh kata..

so, sekian,, 
assalamualaikum. terima kasih kerana membaca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan sepatah dua kata sebelum berangkat ye~ ^_^