Ahad, 24 Mac 2013

Trip To Dakwah bhgn 4~

Assalamualaikum.. lol, tajuk aku hari ni sambungan trip to dakwah bahagian 3.. basi dah tajuk ni.. aku malas nak menaip beno, tu jadi gitu.. =.=''

okeyh, aku sambung cerita aku beberapa bulan yang lalu.. =.=''

8 Disember 2012

jemaah dakwah membuat praktikal di Masjid Putrajaya.. ^_^
mulanya agak takut sebab aku kene speaking ni.. aku ingat lagi first time aku speaking.. berbelit-belit lidah aku nak cakap,, sabo jerlaa~

tapi setakat ni, aku belum buat praktical lagi., aku ingat dah boleh setat cakap, tp belom rupenye.. =.=''

ak masih mendengar taklimat, kemudian fasilitator menunjukkan cara bercakap..

beliau berbual dengan seorg pelancong dari korea!! ^_^

cume sorg je pelancong korea tu yang pandai speaking, yang len buat2 paham je.. lol..

masjid Putra ^_^
antara sukarelawan yang terlibat.. ^_^ bersama pelancong korea dan thai 


kitorang duduk kat Masjid tu sampai Zohor.. lepas tu~ shopping!!!

alaahaii,, aku tak de plak gmbo pergi shopping.. maap ye.. ^_^
aku tak ingat beno pergi shopping mana.. haha..

kemudian, setelah berpenat lelah, sampai berpeluh, nipu ngat ar,,  abang dreba yang sporting, dengan persetujuan guruku, membawa kitorang lepak I-City,, wee~~

I-City wee~~

so, sampai situ jerla,, kisah aku kali ni.. aku dah ketandusan idea dah ni,, =.=''

sekian 
terima kasih kerana membaca ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan sepatah dua kata sebelum berangkat ye~ ^_^